۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۷۵۷۱۰
یکی از علمای لبنان:

ماه رمضان فرصت مناسبی برای وحدت جهان اسلام است

خبرگزاری راس ـ یکی از علمای صور و جبل عامل لبنان با اشاره به نیاز جهان اسلام برای وحدت و یکپارچگی گفت: باید از ماه مبارک رمضان به عنوان فرصتی برای وحدت اسلامی استفاده کرد.
حسن عبدالله از علماي منطقه صور و جبل عامل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله از علمای صور و جبل عامل لبنان امروز در دیداری با گروهی از اهالی این منطقه در دار الافتاء صور و جبل عامل، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت که لبنان باید شاهد تشکیل حکومتی کارآمد و قدرتمند برای مقابله با توطتئه‌ها و تحریک‌های خارجی  و داخلی باشد.

 

وی افزود: باید به واسطه دوری از طایفه گری و تفرقه لبنان را به سمت آرامش و گفت‌وگو سوق داد.

 

این عالم لبنانی، وضعیت کنونی برخی کشورهای اسلامی را بسیار ناگوار خواند و گفت: باید در اسرع وقت به خونریزی‌ و برادرکشی در کشورهای اسلامی پایان داد و در راستای تقویت وحدت تلاش کرد.

 

حجت الاسلام حسن عبدالله افزود: در صورتی که گروه‌های تکفیری یا مزدوران رژیم صهیونیستی زمین حاصلخیزی را برای کاشت بذر فتنه مهیا ببینند بدون شک همه تلاش خود را برای پروراندن آن به کار خواهند گرفت.

 

وی تصریح کرد: مسلمانان باید از فرصت ایجاد شده در ماه مبارک رمضان استفاده کرده و یکپارچگی و وحدت جهان اسلام را تقویت کنند، امری که با مقابله با مذهب گرایی و طایفه گری امکان پذیر است.

 

حجت الاسلام حسن عبدالله انفجار روز گذشته بیروت را محکوم کرد و گفت: دشمنان مقاومت اسلامی می‌خواهند در راستای اهداف رژیم صهیونیستی به نیروهای مقاومت فشار بیاورند و آنان را تسلیم کنند./983/ب902/د

ارسال نظرات