۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۷۶۰۵۳
یکی از علمای سنی لبنان:

حزب الله درسی فراموش نشدنی در جنگ 33 روزه به دشمن داد

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد الغفران صیدای لبنان با اشاره به شکست ذلت بار رژیم صهیونستی در جنگ 33 روزه، تأکید کرد که حزب الله درسی بزرگ و فراموش نشدنی در این جنگ به دشمن صهیونیسم داد.
حسام العيلاني، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی، از علمای سنی و امام جماعت مسجد الغفران شهر صیدای لبنان در مراسم هفتمین سالگرد جنگ 33 روزه حزب الله با رژیم صهیونیستی گفت: قهرمانان مقاومت درسی بزرگ و فراموش نشدنی به دشمن صهیونیستی دادند. آنان اقتدار و قهرمانی خود را به جهانیان نشان دادند.

 

وی افزود: دشمن صهیونیسم تنها با زبان خشونت و قدرت آشنایی دارد و بر همین اساس بود که نیروهای مقاومت، سرباز صهیونیستی را اسیر کرده تا اسیران خود را از بند رژیم اشغالگر آزاد سازند.

 

شیخ العیلانی تصریح کرد: آزادی اسیران لبنانی تنها منوط به تبادل اسیران امکان پذیر بود، بنابراین جلعاد شالیط سرباز صهیونیستی از سوی نیروهای مقاومت اسیر شد تا این امر محقق شود.

 

این عالم سنی با اشاره به شکست ناپذیر حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی، خاطر نشان ساخت: همه برنامه و توطئه ها برای شکست مقاومت در جنگ 33 روزه سال 2006 ناکام ماندند و حزب الله نشان داد در برابر دشمن شکست نمی خورد.

 

وی تأکید کرد: برخی از جریان هایی که همواره بر لزوم جنگ و درگیری در کشورهای مختلف تأکید می ورزند در جنگ 33 روزه به یارش مقاومت نشتافته و سکوت اختیار کردند./980/ب902/د

ارسال نظرات