۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۷۷۷۳۰
یکی از علمای لبنان:

صهیونیست‌ها موجودیت مسجد الاقصی را با خطر مواجه کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای لبنان با انتقاد از بی توجهی برخی کشورهای اسلامی و عربی نسبت به مسأله فلسطین هشدار داد: رژیم صهیونیستی موجودیت مسجد الاقصی را با خطر مواجه کرده‌ است.
محمد عسيران، از علماي صيدا لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد عسیران، از علمای منطقه صیدا لبنان امروز در بیانیه‌ای نسبت به وضعیت کنونی فلسطین در سایه بی توجهی برخی کشورهای اسلامی و عربی به ملت مظلوم این کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با توجه به مشکلات داخلی جهان اسلام موجودیت مسجد الاقصی را با خطر مواجه کرده است.
 
این عالم لبنانی اظهار داشت که بی احترامی‌های مکرر شهرک نشینان و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی با هدف ساخت معبد مورد نظر صهیونیست‌ها در این مکان مقدس انجام می‌شود.
 
حجت الاسلام عسیران از مسلمانان جهان خواست نسبت به مقدسات اسلامی توجه ویژه ای داشته باشند و اجازه ندهند صهیونیست‌ها به تخریب مسجد الاقصی و سایر مقدسات اسلامی در فلسطین بپردازند.
 
وی همچنین تاکید کرد که فتنه‌ها و مشکلات داخلی تنها به سود دشمنان جهان اسلام است و مسلمانان باید به هر نحوی ممکن از شعله ور شدن آتش فتنه و تفرقه جلوگیری کنند.
 
حجت الاسلام عسیران وضعیت کنونی لبنان را نامساعد خواند و گفت: برای اینکه لبنان شاهد همزیستی مسالمت‌آمیزی بین پیروان ادیان و مذاهب مختلف باشد باید تلاش‌های بیشتری را برای حل اختلافات مبذول داشت.
 
وی تصریح کرد: اسلام دین محبت و دوستی است و اعتدال در این دین شریف حرف اول و آخر را می‌زند./983/ب902/د
ارسال نظرات