۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۷۶۲
علمای اهل‎تسنن لبنان:

قرار گرفتن حزب الله در لیست سیاه اتحادیه اروپا افتخاری برای مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ دو تن از علمای اهل سنت لبنان قرار گرفتن شاخه نظامی حزب الله در لیست سیاه اتحادیه اروپا را محکوم کردند و اظهار داشتند که این تصمیم هیچ تاثیری در رویکرد حزب الله لبنان نخواهد داشت.
شيخ مصطفي ملص رئيس تجمع همبستگي ملي لبنان احمد القطان، رييس جمعيت قولنا و العمل لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، دو تن از علمای اهل سنت لبنان در بیانیه‌های جداگانه‌ای، قرار گرفتن شاخه نظامی حزب الله لبنان در لیست سیاه اتحادیه اروپا را محکوم کردند.
 
شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان این تصمیم اتحادیه اروپا را ناشی از فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی و در راستای اهداف این رژیم اشغالگر دانست.
 
وی افزود: اتحادیه اروپا دشمنی خود را با مقاومت اسلامی ثابت کرده است و نباید از این تصمیم آن تعجب کرد.
 
این عالم اهل سنت لبنانی از کشورهای همپیمان مقاومت اسلامی خواست که حزب الله لبنان را در برابر دشمنان جهان اسلام یاری کرده و گروه فشاری را برای تغییر این تصمیم اتحادیه اروپا تشکیل دهند.
 
شیخ مصطفی ملص، رییس جمعیت همبستگی ملی لبنان ضمن محکومیت تصمیم اخیر اتحادیه اروپا در قبال حزب الله لبنان اظهار داشت: این تصمیم در راستای توطئه‌های مستمر جهان اسلام علیه مقاومت اسلامی است.
 
وی خاطرنشان کرد: هدف از این توطئه‌ها تغییر رویکرد مقاومت اسلامی در قبال آمریکا و رژیم صهیونیستی است که البته فرجامی ندارد.
 
این عالم اهل سنت لبنانی تصریح کرد که قرار گرفتن حزب الله لبنان در لیست سیاه اتحادیه اروپا برای مقاومت اسلامی افتخار آمیز است.
 
شیخ مصطفی ملص تاکید کرد: علمای سنی لبنان از حزب الله در برابر توطئه‌های دشمنان جهان اسلام دفاع می‌کنند./983/ب902/د
ارسال نظرات