۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۷۸۳۳۹
معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان:

رژیم صهیونیستی توان مقابله با حزب الله را ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی از هرگونه مواجهه با حزب الله لبنان عاجز است.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز طی مراسمی که در حسینیه شهر عیتیت جنوب لبنان برگزار شد، قرار دادن حزب الله در فهرست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا را نشان دهنده ضعف  رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی از هرگونه مواجهه با حزب الله لبنان عاجز است و به همین دلیل دست به دامن اتحادیه اروپا شده است.


وی این اقدام را تروریستی ـ صهیونیستی توصیف کرد و افزود: این اقدام اتحادیه اروپا نشان از تبعیت محض آن از آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل است. رژیم صهیونیستی نمی‎تواند با این گونه مسائل، معادله‎های منطقه را برهم زند و یا آن را به نفع خود به پایان رساند.


شیخ قاووق تصریح کرد: فشار مستکبران جهان بر حزب الله موجب افزایش قدرت و عزم راسخ در مقابله با دشمنان می‎شود. قرارداد و دستورهای بسیاری از سوی سازمان ملل متحد و کشورهای بزرگ علیه مقاومت صادر شده ولی این اقدام‎های سخیف هیچگاه در اراده مقاومت خللی ایجاد نکرده است.


وی با انتقاد از تجاوز رژیم صهیونیستی  به لبنان عنوان کرد: هر روز حریم هوایی لبنان به وسیله جنگنده‎های رژیم صهیونیستی مورد تجاوز قرار می‎گیرد و حزب الله لبنان فقط از کشورش در مقابل دشمنان محافظت می‎کند.


معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه به جریان 14 مارس توصیه کرد که وارد قرار و بازی سیاسی اتحادیه اروپا نشود زیرا معادله‎های سیاسی لبنان بزرگتر از اینگونه قرارها است. پیروزی در سال 2006 نمونه‎ای از عزم راسخ مقاومت در تغییر معادله‎های منطقه‎ است./994/ب902/د

ارسال نظرات