۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۷۹۱۷۷
خبرگزاری سوریه:

تهران و 770 شهر ایران از مردم فلسطین حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری رسمی دولت سوریه در گزارش خود از راهپیمایی با شکوه مردم ایران در روز قدس نوشت: تهران و 770 شهر ایران از مردم فلسطین حمایت کردند.
راهپيمايي روز قدس


به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری رسمی دولت سوریه امروز در بازتاب راهپیمایی مردم ایران در روز جهانی قدس نوشت: ساکنان تهران پایتخت ایران و 770 شهر ایران صبح امروز با برگزاری راهپیمایی‎هایی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و علیه رژیم اشغالگر اسرائیل شعار دادند.


این خبرگزاری افزود: تظاهرات کنندگان در حالی که پرچم‎های ایران، فلسطین، لبنان و سوریه را در دست داشتند شعار "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست" سر می‎دادند. مردم ایران همچنین پرچم رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را لگدمال کردند.


سانا تأکید کرد: تظاهرات کنندگان همچنین بیان داشتند که تا آزادی کامل اراضی اشغالی فلسطین و اخراج رژیم اسرائیل در کنار مردم این کشور ایستادگی خواهند کرد و خواستار تحریم کالاهای رژیم منفور اسرائیل شدند.


خبرگزاری سوریه ادامه داد: مردم با محکوم کردن دخالت کشورهای بیگانه همانند عربستان و قطر در مسأله سوریه، تصریح کردند که کشورهای عربی باید به حقوق بشر مردم سوریه احترام بگذارند.


خبرگزاری رسمی دولت سوریه در پایان گزارش خود از راهپیمایی با شکوه مردم ایران در روز قدس نوشت: تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی جنایت های رژیم آل خلیفه و قلع و قمع مردم بحرین را محکوم کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات