۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۲۳۳
جنبش الاحرار فلسطین:

گشودن مسجدالاقصی به روی صهیونیست‌ها اعلان جنگ با اسلام است

خبرگزاری رسا ـ جنبش «الاحرار» فلسطین، طرح رژیم صهیونیستی برای گشودن دروازه‌های مسجدالاقصی به روی یهودیان صهیونیست‌ را اعلام جنگ با اسلام دانست.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش «الاحرار» فلسطین در بیانیه‌ای که دیروز منتشر شد طرح رژیم صهیونیستی به‌منظور گشودن دروازه‌های مسجدالاقصی به روی یهودیان صهیونیست‌ را بیانگر اعلام جنگ با اسلام دانست.

 

جنبش «الاحرار» فلسطین در این بیانیه تأکید کرد: افزایش حملات و نفوذ صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تصمیم برای گشایش ورودی‌های این مسجد به روی اشغالگران به مثابه اعلام جنگ با اسلام است.

 

این جنبش با تأکید بر این که تجاوزهای اسرائیل غاصب در مسجدالاقصی نیازمند مقابله و واکنش جدی امت اسلامی است، بسیج مردمی گسترده و فعالانه برای حمایت مسجدالاقصی در برابر تجاوزهای این رژیم را خواستار شد.

 

در بیانیه این جنبش آمده است: بازگشت به مذاکرات بیهوده با اسرائیل، ارتکاب جنایت در حق ملت فلسطین و مقدساتش از سوی اشغالگران را در پی داشته است.

 

جنبش الاحرار ضمن هشدار نسبت به تداوم طرح‌های شهرک‌سازی، یهودی‌سازی و هتک حرمت مقدسات در فسطین، سکوت و سهل‌انگاری جامعه بین‌الملل و موضع‌گیری منفعلانه جهان عربی و اسلامی در برابر جنایت‌های پی در پی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

 

این جنبش در پایان از علمای مسلمان، اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و همه آزادگان جهان حمایت از مسجدالاقصی را در برابر طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده اسرائیل که با هدف تخریب این مسجد صورت می‌گیرد، خواستار شد.

 

گفتنی است کنست رژیم صهیونیستی قرار بود، دیروز، 20 مردادماه، طرح گشودن دروازه‌های مسجد‌الاقصی به روی یهودیان به منظور اقامه عبادت‌ها و مراسم‌های آیین یهود را بررسی کند، این در حالی است که هیئت‌ها و سازمان‌های قدس بارها در مورد تصمیم دشمن صهیونیستی برای تقسیم مسجد‌الاقصی میان مسلمانان و یهودیان همانند مسجد حضرت ابراهیم(ع) در الخلیل هشدار داده‌اند./982/ب103/د
منبع: ایکنا

ارسال نظرات