۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۸۳۱۸۹

یکی از علمای سنی لبنان یورش صهیونیست‎ها به مسجد الاقصی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد الغفران صیدای لبنان حمله نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی را محکوم کرد و فراخوان صهیونیست‎ها برای برپایی نماز در این مسجد را اعلام مبارزه طلبی با مسلمانان دانست.
شيخ حسام العيلاني امام جماعت مسجد الغفران صيداي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی از علمای سنی و امام جماعت مسجد الغفران صیدای لبنان در پیامی حمله روز گذشته صهیونیست ها به مسجد الاقصی و نمازگزاران را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: توهین صهیونیست های اشغالگر به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران این مسجد و بازداشت جمعی از آنان در هنگام خروج از مسجد به شدت محکوم است.

 

شیخ العیلانی افزود: صهیونیست های کینه توز از شکاف کنونی موجود در منطقه برای تحقق نقشه های جنایتکارانه و وحشیانه خود علیه خانواده ما در فلسطین و مقدسات اسلامی استفاده می کنند.

 

امام جماعت مسجد الغفران صیدا تأکید کرد: رخدادهای جاری در برخی کشورهای عربی و عدم آشتی و صلح میان گروه های فلسطینی تنها به سود این رژیم اشغالگر است.

 

وی با اشاره به فراخوان صهیونیست ها برای حمله برپایی نماز در مسجد الاقصی در چهارشنبه آینده، اظهار داشت: این فراخوان به مثابه مبارزه طلبی ملت های اسلامی است. از مسلمانان می خواهم در قبال دفاع از مقدسات دین مبین اسلام و حمایت از جنبش های مقاومت در فلسطین و لبنان مسؤولیت پذیر باشند.

 

گفتنی است نیروهای رژیم اشغالگر قدس، روز گذشته به مسجد الاقصی یورش برده و اقدام به شلیک گاز اشک آور به سمت نمازگزاران فلسطینی کردند.

 

نیروهای اشغالگر همچنین تعدادی ار نمازگزاران را در مصلای قبلی محاصره کرده‌اند و تعدادی از نمازگزاران نیز مصدوم شده‌اند./980/ب902/د

ارسال نظرات