۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۸۳۲۵۵
بیانیه مشترک حزب الله و جنبش امل؛

مواضع وحدت و مقاومت طلبانه امام موسی صدر را ادامه می‎دهیم

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان حزب الله و جنبش امل لبنان پس از نشست مشترک، در بیانیه ای تأکید کردند که یاد و خاطره امام موسی صدر را همواره گرامی داشته و ایشان همیشه در کنار ملت قرار دارد.
حزب الله و امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست مشترک جنبش های حزب الله و امل لبنان، امروز با حضور مسؤولان این دو جنبش در مرکز فرهنگی امام خمینی(ره) شهر نبطیه برگزار شد.

 

مسؤولان این دو جنبش، آخرین تحولات منطقه و جهان به ویژه تهدید آمریکا به حمله نظامی علیه سوریه را مورد بررسی قرار داده و در پایان نیز بیانیه مشترکی صادر کردند.

 

در این بیانیه آمده است: حزب الله و جنبش امل، یاد و خاطره امام وطن و مقاومت یعنی امام موسی صدر را در سالگرد ربوده شدن وی و همراهانش متشکل از شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین گرامی می دارند و تأکید می کنند که ایشان با شیوه و صدایی که برای وحدت لبنان و دفاع از جنوب این کشور در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی داشت همچنان در میان ما حضور دارد.

 

حزب الله و امل تأکید کردند: دو طرف در این دیدار، حمله احتمالی آمریکا به سوریه را مورد بررسی قرار دادند. این تهدیدات به مثابه تروریسمی برای منطقه است و امنیت و ثبات منطقه و جهان را در معرض خطر قرار می دهد.

 

این دو جنبش ادامه دادند: هرگونه حمله نظامی به سوریه در جهت مصالح و پروژه های رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی صورت می گیرد. مقاومت اسلامی به مثابه دژی در برابر تحقق اهداف اشغالگری، تسلط بر منطقه و غارت ثروت ملت های منطقه است.

 

حزب الله و امل لبنان همچنین به بررسی آخرین تحولات این کشور پرداخته و نسبت به بحران های اقتصادی، اجتماعی، معیشتی و امنیتی به دلیل سنگ اندازی برخی گروه ها هشدار دادند./980/ب902/د

ارسال نظرات