۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۸۵۲۹۵

ورود روزانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی تحت عنوان گردشگران خارجی

خبرگزاری رسا ـ شهرک نشینان صهیونیست هر روزه با اکاذیب مختلف تحت عنوان "گردشگران خارجی" از باب مغاربه وارد مسجد الاقصی شده و این مسجد را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.
مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه های مختلف صهیونیستی هر روز با عناوین مختلف از جمله "گردشگران خارجی" و به بهانه زیارت هیکل موهوم و برگزاری مراسم دعا و نیایش در آن محل، وارد مسجد الاقصی شده و قداست این مسجد شریف را پایمال می‌کنند.

 

آنان گشت و گذار خود در مسجد الاقصی را از باب مغاربه آغاز کرده و به سمت قبه صخره، باب رحمت و باب اسباط حرکت می‌کنند و سرانجام به باب سلسله می‌رسند که تصور می‌کنند هیکل موهوم در آنجا قرار دارد. آنان دیوارهای تخریب شده آنجا را بقایای آن هیکل موهوم می‌نامند و به همه افراد گروه از جمله مرد و زن و کودک و بزرگسال اینگونه دروغ می‌گویند.

 

یکی از این صهیونیست‌ها در توجیه اقدام توهین ‌آمیز گروهش می‌گوید: ما باید به این محل بیاییم و برای ساخت مجدد هیکل سلیمان دعا کنیم و مراسم خود را در آن برگزار کنیم.

 

وی با توهین به دین اسلام گفت: امروز اسلام دین تسامح و محبت نیست، آنگونه که مسلمانان ادعا می کنند، بلکه هدف اسلام کنونی نابودی یهودیان و دین آنان است./982/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات