۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۸۵۷۰۲

هشدار حماس نسبت به تدوام تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به حملات و جنایت‌های نظامیان رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و نگهبانان مسجد‌الاقصی، نسبت به تداوم این حملات به اسرائیل هشدار داد.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حماس، دشمن صهیونیستی را از تشدید تجاوزات و جنایت‌های خود علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی و نگهبانان این مسجد مبارک برحذر داشت.

 

یکی از مسؤولان این جنبش در واکنش به حملات و جنایت‌های دیروز نظامیان رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و نگهبانان مسجد‌الاقصی تأکید کرد: تلاش‌های نافرجام دشمن صهیونیستی هرگز ملت فلسطین را از حمایت از مسجدالاقصی و مقابله با طرح‌های شوم و جنایتکارانه این رژیم و گروهک‌های تندرو یهودی علیه این مکان مقدس بازنخواهد داشت.

 

این مسوول فلسطینی در ادامه تشریح کرد: مسجدالاقصی برای همیشه مسجدی کاملا اسلامی و عزیز خواهد ماند که تمامی ملت فلسطین با جان و مال خود از آن حراست و حمایت خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: ما تلاش‌های شبانه‌روزی نگهبانان مسجد‌الاقصی برای دفاع از این مسجد مبارک را می‌ستاییم و تمامی ملت فلسطین را به عزیمت به این مسجد و حضور دائمی در آن به منظور مقابله با طرح‌ها و جنایت‌های صهیونیست‌های غاصب فرامی‌خوانیم.

 

همچنین، جنبش حماس تمامی ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی را به دفاع از قدس شریف و مسجدالاقصی فراخواند و خواستار حمایت از ثبات و پایداری ساکنان قدس در مقابل طرح‌های شوم و جنایتکارانه دشمن صهیونیستی اعم از کوچاندن و تبعید آن‌ها و یا یهودی‌سازی سرزمین مقدس آنان شد.  /982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات