۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۸۶۳۸۹
رییس اوقاف شیعه عراق:

تروریسم هیچ تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس اوقاف شیعه عراق تأکید کرد که تروریست‎ها هیچ تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نبوده و همه را مورد هدف قرار می‎دهند.
صالح الحيدري، رييس اوقاف شيعي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید صالح الحیدری، رییس اوقاف شیعه عراق که به همراه جمعی از مسؤولان اوقاف برای ادای حج به عربستان سفر کرده است، با حجت الاسلام شیخ کاظم العمری امام جمعه مسجد شیعیان مدینه منوره دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

وی در این دیدار با اشاره به افزایش جنایت های تروریستی در عراق گفت: تروریسم هیچ تفاوتی میان شیعه و سنی در عراق قائل نیست و همه را مورد هدف قرار می دهد.

 

سید صالح الحیدری افزود: مردم عراق اعم از شیعه و سنی با وجود همه چالش ها و توطئه ها در یک صف ایستاده و از همبستگی بالایی برخوردار هستند.

 

رییس اوقاف شیعه عراق به تشریح دستاوردهای این سازمان پرداخت و تصریح کرد: بازسازی حرم مطهر امامین عسکریین(ع) از مهمترین کارهای اوقاف شیعه به شمار می آید. همچنین مدارس و دانشگاه هایی تأسیس کردیم تا کسانی که در گذشته نتوانستند به تحصیل بپردازند، در این مراکز به فراگیری علم مشغول باشند.

 

گفتنی است سید صالح الحیدری که روز چهارشنبه به عربستان رسید با بعثه های حج مختلف دیدار داشت و کمک هایی نیز به حجاج عراقی ارائه کرد./980/ب903/د

ارسال نظرات