۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۸۶۷۳۰

سومین جلسه آزاداندیشی دینی در «سرچشمه» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سومین جلسه آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع مسیحیت در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود.
سومين جلسه آزادانديشي ديني در «سرچشمه»

حمیدرضا داداشی، مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری سومین جلسه آزاداندیشی «انتقاد دینی و تغییر مذهب» خبرداد و گفت: این جلسه روز جمعه نوزدهم مهرماه از ساعت 15 و 30 دقیقه با حضور آقای عبدالله چینی چیان، پژوهشگر حوزه اسلام و مسیحیت و آقای غلامرضا نوعی، دکترای مطالعات اسلامی در «سرچشمه» برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این جلسه، جمع بندی مباحث دو نشست قبلی اختصاص خواهد داشت، افزود: با برگزاری این نشست، نخستین مبحث کرسی های آزاداندیشی به نتایج اولیه خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) شرکت هموطنان مسیحی یا سایر اقیلیت‌های مذهبی در این برنامه را بلامانع مطرح کرد و ابراز داشت: در دو نشست قبلی که با حضور کارشناسان ایرانی و خارجی برگزار شده بود، دلایل تمایل به تغییر مذهب در جوامع و گرایش به مسیحیت در قالب سخنرانی و جلسه پرسش و پاسخ بررسی شد. 

داداشی شرکت در این همایش را آزاد دانست و با اشاره به این‌که به‌دلیل محدود بودن ظرفیت، حضور در این نشست تنها از طریق ثبت نام میسر است، اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش آزاداندیشی، نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی 3000577272 ارسال کنند. 

لازم به‌ذکر است مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور واقع است./956/ت303/ن

ارسال نظرات