۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۸۶۹۵۸

سومین شماره امید دل‌ها منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ سومین شماره دو ماهنامه مهدوی بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز «امید دل‌ها» منتشر شد.
مهدويت


به گزارش خبرنگار
خبرگزاری رسا در تبریز، سومین شماره نشریه خبری تحلیلی و مهدوی دو ماهنامه مهدوی بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز با عنوان «امید دل‌ها» منتشر و در اختیار علاقه‌مندان به مباحث تخصصی مهدویت قرار گرفت.


مطالبی با عناوین «اشاراتی در عظمت قرآن» خلاصه ای از بیانات آیت الله بهجت(رحمت الله علیه) و همچنبن ارسال نامه از آمریکا (نامه فرزند یکی از اهالی شهرستان اهواز که در آمریکا سکونت دارد) با پاسخ های مهدوی آیت الله سیدعلی شفیعی از جمله مطالب جالب این شماره است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.


معرفی کتاب مهدوی «شمس ولایت»، یادداشت مهدویت و دفاع مقدس، تصاویر سرداران شهید آذربایجان شهیدان شفیع زاده، باکری، یاغچیان، حمیدباکری، تجلایی، باقری، فکوری و کسائی، اشاراتی به نام و یاد ائمه اطهار(علیهم السلام) در عملیات های دفاع مقدس از دیگر مطالب این نشریه تخصصی است.


بنابر این گزارش، «بهائیت و دفاع مقدس» عنوان پرونده این نشریه است که به فعالیت فرقه ها و نحله های انحرافی در دفاع مقدس می پردازد، همچنین مطلبی با عنوان «وظیفه شیعه در زمان غیبت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف»، «مقام علامه امینی در عالم برزخ»، سخنی از آیت الله مکارم شیرازی با عنوان «هم رنگ جماعت شدن رسوایی است» و «بهلول و هارون» از دیگر مطالب امید دل‌هاست.


همچنین در ستون ادبی این نشریه، مقاله ای با عنوان «بررسی اشعار حافظ درباره مهدویت» و همچنین «شعر مهدوی در جمهوری آذربایجان» و مطلبی با عنوان «حلقه ای برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در رودخانه وحشی» به همراه اخبار مهدوی از دیگر مطالب این نشریه است.


گفتنی است، علاقه‌مندان به دریافت این نشریه تخصصی می توانند به محل بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز واقع در خیابان جمهوری اسلامی مراجعه کنند./935/پ202/ق

ارسال نظرات