۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۸۷۸۵۵
نتانیاهو:

تا من نخست‌وزیر هستم قدس پایتخت یکپارچه اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه بدون اعتنا به مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین، اعلام کرد تا زمانی که نخست‌وزیر است، قدس پایتخت یکپارچه این رژیم باقی خواهد ماند.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رادیو «صدای اسرائیل» امروز به نقل از «بنیامین نتانیاهو» گزارش داد تا زمانی که وی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است، قدس پایتخت یکپارچه این رژیم خواهد بود.

 

نتانیاهو که رژیم وی، جولای گذشته مذاکرات سازش با فلسطینیان را تحت نظارت آمریکا آغاز کرده است، امروز در حالی که در انتخابات محلی در شهر قدس اشغالی شرکت کرده و رأی خود را به صندوق می‌انداخت، گفت تا زمانی که نخست‌وزیر است، قدس پایتخت یکپارچه اسرائیل خواهد بود.

 

این در حالی است که «زیپی لیونی» وزیر دادگستری و رییس تیم مذاکرات اسرائیل غاصب با تشکیلات خودگردان خواستار آن شده است تا از تصویب هر گونه قانون جنجال‌برانگیزی که مانع از امتیازدهی اسرائیل درباره قدس می‌شود، جلوگیری به عمل آید.

 

رژیم صهیونیستی مدعی است که هر دو بخش شرقی و غربی قدس که این رژیم در سال 1967 آن را اشغال کرده، پایتخت این رژیم است و در حال حاضر نیز 200 هزار شهرک‌نشین در محله‌های قدس شرقی ساکن هستند./982/ب102/د

منبع: فارس

ارسال نظرات