۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۹۱۰۶۸

ناگفته ها و اشعار علامه طباطبایی در کتاب «زمهر افروخته»

خبرگزاری رسا ـ ویرایش سوم کتاب «زمهر افروخته» کاملترین مجموعه اشعار و ناگفته‌هایی از زندگی علامه طباطبایی، از سوی انتشارات سروش راهی بازار نشر شد.
کتاب  زمهر افروخته

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات سروش، کتاب«زمهر افروخته» کاملترین مجموعه اشعار و ناگفته‌هایی از زندگی علامه طباطبایی، گردآوری سید علی تهرانی با ویرایش سوم و تجدیدنظر و اضافات از سوی انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

 

زمهر افروخته ناگفته هایی نغز، همراه کامل­ترین مجموعه اشعار از علامه شهیر حضرت آیت الله سید محمد حسین حسینی طباطبایی است که توسط سید علی تهرانی گردآوری شده است. گردآورنده در این مجموعه اشعار علامه طباطبایی را که پیشتر در کتاب ها و مجلات گوناگون به صورت پراکنده چاپ شده بود به همراه سخنان نغز، جملات و نکات مهم ایشان را با تایید ناقلان آن جمع آوری نموده و در دو بخش بهشت یاد و المیزان منظوم در کتاب زمهر افروخته به چاپ رسانیده است.

 

توضیحی بر اشعار به همراه چهار پیوست تاریخ نقاط عطف زندگی علامه، کتاب ها و رساله های مرحوم طباطبایی، شاگردان و نیانامة علامه از دیگر مطالب مهم این کتاب ارزشمند است.

 

گفتنی است که چاپ پنجم کتاب «زمهر افروخته» در 326 صفحه با قیمت دوازده هزار تومان از سوی انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این فیلسوف و عارف و اندیشمند معاصر جهان اسلام قرار گرفته است./998/د102/ق

ارسال نظرات