۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۹۱۲۸۲

انتقاد شدید رییس شورای شرعی حزب الله از همکاری برخی گروه‎های لبنان با صهیونیست‎ها علیه ایران

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان از همکاری برخی گروه‎های لبنانی با رژیم صهیونیستی علیه ایران به شدت انتقاد کرد.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این جنبش در حسینیه بودای بعلبک برگزار شد مسلمانان را به گفت وگو دعوت کرد و افزود: منطقه در برابر آینده ای جدید قرار گرفته است، آینده ای که طی آن اراده و استقلال به پیروزی خواهد رسید.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه کار به جایی رسیده است که برخی از مراکز خیریه با عناوین مختلف نظیر افتتاح درمانگاه و مبارزه با ایران در حال همکاری با رژیم اشغالگر بوده و دست خود را در دستهای صهیونیست ها قرار داده اند.

 

حجت الاسلام یزبک نسبت به ناآرامی مجدد صورت گرفته در طرابلس ابراز نگرانی کرد و گفت: برخی افراد و جریان ها خود را در اختیار بیگانگان قرار داده اند که آثار آن را می توان در طرابلس مشاهده کرد.

 

وی با انتقاد شدید از هجمه علیه حزب الله گفت: حتی اگر فردی با همسر خود اختلاف پیدا کند نیز حزب الله را متهم می کنند تا بدینوسیله و بر اساس پول هایی که می گیرند به جبهه گیری علیه حزب الله بپردازند. دولت باید با همه امکانات وارد عمل شده و عاملان این جنایت ها را به سزای عمل خود برساند.

 

رییس شورای شرعی حزب الله تأکید کرد: اگر در پی دولتی کریمه باشیم باید دور هم جمع شده و به مذاکره و تفاهم بپردازیم، نه اینکه در برابر مثلث ارتش، ملت و مقاومت که عامل قدرت کشور است ایستادگی کرد.

 

گفتنی است تعداد کشته‌های درگیری‌ بین دو منطقه جبل محسن و باب تبانه که از 2 روز پیش بار دیگر آغاز شده است به 12 تن رسیده است./980/ب902/د

ارسال نظرات