۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۱۳۰۰

کمک مسلمانان به نیازمندان آمریکایی در فصل سرما

خبرگزاری رسا ـ چندین سازمان خیریه اسلامی در آمریکا با فرارسیدن فصل سرما در حال جمع‎آوری لباس گرم برای نیازمندان این کشور هستند.
فراخوان مسلمانان آمريکا براي کمک به نيازمندان در فصل سرما
 
به گزارش خبرگزاری رسا، گروه های متعددی از سازمان های خیریه اسلامی که در آمریکا فعالیت می کنند با نزدیک شدن به فصل سرما در حال جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان آمریکایی در تمامی ایالت های این کشور هستند.
 
شورای اسلامی آمریکای شمالی که این کمپین را راه اندازی کرده پیش از این نیز فعالیت های خیریه مشابهی برای کمک به مسلمانان میانمار و پناهندگان عراقی ساکن در آمریکا انجام داده است.
 
شعبه سازمان "شورای روابط اسلامی و آمریکایی" در ایالت مریلند آمریکا نیز از دیگر سازمان های اسلامی است که اعلام کرد به همراه انجمن اسلامی "آناپولیس" قصد دارد کمپین جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان این ایالت راه اندازی کند.
 
در این طرح مردم ایالت مریلند می توانند لباس های اهدایی خود را که شامل کت، کاپشن، دستکش و کلاه های نو و دست دوم می شود به مساجد تحویل دهند تا به دست نیازمندان رسانده شود.
 
مسلمانان ساکن در شهر نیویورک آمریکا نیز با راه اندازی کمپینی که از روز اول ماه سپتامبر میلادی آغاز شده و تا روز 21 دسامبر ادامه خواهد داشت قصد دارند به جمع آوری لباس گرم زمستانی برای نیازمندان آمریکایی بپردازند./990/ب904/د
ارسال نظرات