۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۹۱۳۹۶

دعوت مسجد جامع شهر چارلستون آمریکا از مردم برای آشنایی بیشتر با اسلام

خبرگزاری رسا ـ مسجد جامع شهر چارلستون آمریکا ضمن دعوت از مردم این شهر برای آشنایی بیشتر با اسلام اعلام کرد که درهای این مسجد روز شنبه هفته آینده برای بازدید غیرمسلمانان باز است.
مسجد جامع شهر چارلستون در آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری The Post & Courier، مسجد جامع شهر چارلستون آمریکا از مردم این شهر دعوت کرد که شنبه هفته آینده به بازدید از این مسجد بپردازند تا آشنایی بیشتری با دین اسلام یافته و با همشهری های مسلمان خود نیز ملاقات کنند.
 
درهای مسجد جامع شهر چارلستون آمریکا که بیش از 500 مسلمان در آن نماز جماعت برگزار می کنند از ساعت سه و سی دقیقه تا پنج و سی دقیقه بعدازظهر روز شنبه برای بازدید غیرمسلمانان باز خواهد بود.
 
استقبال از میهمانان و ارائه اطلاعاتی در مورد اسلام از جمله برنامه های برگزارکنندگان این مراسم است که به منظور تقویت همبستگی میان جمعیت رو به افزایش مسلمانان شهر و پیروان سایر ادیان صورت می گیرد.
 
در هفته های گذشته دانشجویان کالج چارلستون و دانشگاه های "سیتادل" و چارلستون جنوبی از مسجد جامع این شهر بازدید کردند تا اطلاعات بیشتری در مورد اسلام فراگرفته و سوالات خود را با مدیران مسجد در میان بگذارند.
 
مدیران مسجد جامع چارلستون نیز تاکنون در چندین جلسه مشترک با مقامات کلیسای شهر شرکت کرده اند.
 
عیا خلیل، از مدیران مسجد جامع چارلستون در مورد بازدید دانشجویان از این مسجد می گوید: ما نظرات بسیار مثبتی دریافت کردیم و بسیاری از مردم اظهار علاقه کردند که بار دیگر از مسجد جامع دیدن کرده و اطلاعات بیشتری در مورد اسلام به دست آورند.
 
وی افزود: برنامه های این چنینی باعث نزدیکی اعضای مختلف یک جامعه شده و تصورات غلط نسبت به مسلمانان را از میان می برد./990/ب904/د
ارسال نظرات