۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۹۱۸۵۹
رییس شورای شرعی حزب الله:

نقش موساد در ترور احسان اللقیس مشهود است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان، نقش موساد و عاملان آن در ترور فرمانده این حزب را کاملا مشهود توصیف کرد.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهادت احسان اللقیس از فرماندهان این حزب که در بعلبک برگزار شد از موساد به عنوان عامل اصلی این ترور یاد کرد و گفت: تکریم 12 تن از نیروهای موساد در خانه شیمون پرز و با حضور نتانیاهو و همچنین موفقیت آمیز اعلام کردن این عملیات نشان دهنده این نکته است که موساد یا مزدوران آن در این ترور نقش اصلی را داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه چنین عملیاتی از مسلمانان به دور است، افزود: دشمن در حالی کاملا با شهید آشنا بود و به خطر بزرگ وی برای رژیم آگاهی داشت که اللقیس در خیابان ها قدم می زد بدون اینکه مردم او را بشناسند.

 

حجت الاسلام یزبک با انتقاد شدید از گسترش اندیشه های تکفیری، تصریح کرد: افکار تکفیری تنها به دشمن صهیونیسم خدمت می کند. گرچه این اندیشه ها بسیار خطرناک هستند، ولی ما تا آخرین نفس در برابر این افکار گمراه ایستادگی خواهیم کرد.

 

رییس شورای شرعی حزب الله بر لزوم حمایت ملت لبنان از نیروهای امنیتی تأکید کرد و ادامه داد: لبنانی ها باید بدانند که فقط نیروهای امنیتی هستند که از آنان دفاع می کنند. ارتش از آن همه ملت است و باید در یک خندق قرار گرفته و اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور را ندهیم./980/ب903/د

ارسال نظرات