۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۹۲۰۴۶
حماس:

نصب دوربین‌های مراقبت در مسجدالاقصی اقدامی خطرناک است

خبرگزاری رسا ـ جنبش حماس اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر نصب دوربین‌های مراقبت در داخل صحن‌های مسجدالاقصی به منظور رصد تحرکات نمازگزاران و حاضران در مسجد را اقدامی خطرناک دانست.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که اقدام مسوولان رژیم اشغالگر مبنی بر نصب دوربین در صحن‌های مسجدالاقصی اقدامی خطرناک و جنایتی جدید است که مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی را هدف قرار داده است.

 

در این بیانیه آمده است که ما به شدت این تجاوز آشکار صهیونیستی به قداست مسجدالاقصی و آزادی عبادی را محکوم و تاکید می‌کنیم که این یک اقدام خطرناک و جنایت جدید صهیونیستی‌ علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران حاضر در آن است.

 

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که این تلاش‌های صهیونیست‌ها هرگز در تحمیل واقعیت جدید در مسجدالاقصی موفق نخواهد بود و هرگز نخواهد توانست اراده نمازگزاران و حاضرین در این مسجد و طلاب علم و ملت فلسطین را در دفاع از مسجدالاقصی بشکند.

 

رژیم صهیونیستی به اقدامات خود علیه مسجدالاقصی و یهودی‌سازی قدس اشغالی شدت بخشیده است و این در حالی است که شهرک‌نشینان صهیونیست نیز هر روز به مسجدالاقصی یورش می‌برند.

 

در همین رابطه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در نشست خود در کوناکری پایتخت گینه، خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی به خصوص مسجدالاقصی شدند.

 

بر اساس این گزارش، وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از گروه اسلامی مستقر در سازمان ملل خواستند تا نشست ویژه شورای امنیت برای بررسی تجاوزات پی در پی صهیونیست‌ها در قدس و مسجدالاقصی را درخواست کند./982/ب103/د

منبع: فارس

ارسال نظرات