۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۹۲۲۰۴

تفسیر سوره مبارکه حشر در دانشگاه لندن بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست یک روزه تفسیر سوره مبارکه حشر به همت مؤسسه توسعه و پژوهش اسلامی 14 دی‌ماه در دانشگاه لندن برگزار می‌شود.
سوره حشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست تفسیر سوره مبارکه حشر 14 دی‌ماه در دانشگاه لندن برگزار می‌شود. 

 

در این نشست که با همکاری آکادمی علوم قرآنی لندن برگزار می شود و ابعاد مختلف سوره مبارکه حشر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

بررسی عواقب پیمان‌شکنی و خیانت، یادآوری ضرر و زیان‌های حسادت، بدخواهی و دشمنی، یادآوری قدر و ارزش زندگی، تعمق در فضایل به یاد پروردگار بودن، یادآوری اسماء الله و تأکید بر قدرت پروردگار و علیم بودن او به باطن و آشکار از جمله موضوعات این سوره مبارکه هستند که در این نشست یک روزه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

شیخ «محمد عادل رحمان»، دانشجوی دکترای فلسفه سیاسی اسلام در انگلیس و رییس سابق اتحادیه سازمان‌های جوانان و دانشجویان مسلمان اروپا در بلژیک، به بررسی تفاسیر سوره مبارکه حشر خواهد پرداخت.

 

این جلسه آموزشی ادامه سلسله نشست‌هایی است که به طور مرتب هر ماه از سوی آکادمی مطالعات قرآنی بریتانیا (BAQS) و مؤسسه آموزش و پژوهش اسلامی(IIDR) به منظور شناخت قرآن کریم و آشنایی با آموزه‌های زندگی‌بخش آن در دانشگاه لندن برگزار می‌شوند.

  

تفسیر سوره مؤمنون، تفسیر سوره نجم، سفر به قرآن، تفسیر سوره انفال، روانشناسی اسلامی، تفسیر سوره لقمان، سفر به شریعت، تفسیر سوره لقمان و هود، از جمله برنامه‌های آموزشی برگزار شده از سوی این دو نهاد است. /982/ب102/د

 

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات