۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۹۲۴۵۷
امام جمعه سیهات عربستان:

مبارزه با فساد از وظایف مهم دولت‎ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سیهات عربستان با محکوم کردن جنایت‎های تروریست‎ها در کشورهایی مختلف گفت: مبارزه با فساد یکی از وظایف مهم حکومت‎ها است.
سيد حسن نمر خطيب جمعه سيهات عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن النمر امام جمعه سیهات عربستان در سخنانی که در مسجد حمزه بن عبدالمطلب(س) بیان کرد، اصلاحات در جامعه را ضروری دانست و گفت: خاندان حاکم و حکومت برای جلوگیری از هرج و مرج باید به اصلاحات تن دهد.


وی افزود: امنیت ملت و توزیع دارایی ها به صورت عادلانه بین مردم بخشی از اقداماتی است که برای اصلاحات جامعه ضروری به شمار می آید.


حجت الاسلام نمر مبارزه با فساد را از وظایف حکومت برشمرد و خاطرنشان ساخت: دولت باید با هر نوع فسادی اعم از کوچک و بزرگ مبارزه کند.


وی عدم مبارزه با فساد را بسیار خطرناک بیان کرد و اظهار داشت: عدم مبارزه با فساد موجب گسترش آن در جامعه می‎شود.


امام جمعه سیهات عربستان وظیفه دادگاه و مسؤولان امر به معروف و نهی از منکر در مبارزه به فساد و کمک به اصلاحات را بسیار سنگین خواند و تصیرح کرد: دادگاه‎ها و مسؤولان امر به معروف و نهی از منکر باید ضمن مبارزه با فساد، خود آنان دچار فساد نشوند زیرا در این صورت مشکلات بسیاری بیشتر از قبل خواهد شد.


وی هرگونه اقدام تروریستی در منطقه را محکوم کرد و گفت: اقدام تروریستی در یمن که موجب کشته شدن ده‎ها تن شده است باید هر چه زودتر متوقف شود. تروریست‎ها به اسم دفاع از دین و امر به معروف و نهی از منکر دست به انواع جنایت‎ها در این کشور زده‎اند./994/ب903/د

ارسال نظرات