۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۹۲۶۸۴
معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس:

آمریکا با کمک به تشکیلات خودگردان درصدد خرید مابقی فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ موسی ابومرزوق، نسبت به حسن نیت کمک‌های مالی آمریکا به تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار تردید کرد و گفت: آمریکا با این کمک‌ها درصدد خرید مابقی فلسطین است.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، موسی ابو مرزوق، معاون خالد مشعل، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر اینکه کمک‌های آمریکا به فلسطینی‌ها و کشورهای عرب «کمک‌های مسموم» است، عنوان داشت: طرح واشنگتن در حال حاضر این است که با کمک‌های خود آن چه را که از فلسطین باقی مانده است، بخرد.

 

وی در اظهاراتی در صفحه خود در پایگاه اجتماعی "فیسبوک" خاطرنشان کرد: کمک‌های آمریکا به ملت‌های عرب و آسیب دیدگان مسموم است و صرفا با هدف کمک‌رسانی صورت نمی‌گیرد.

 

موسی ابومرزوق گفت: پیش‌تر برای آوارگان فلسطینی کیسه‌هایی از آرد فرستاده می‌شد که بر روی آن‌ها نوشته شده بود برای فروش یا مبادله نیست. ما آردها و کیسه‌ها را استفاده کردیم و پس از آن مردم ما با جنگنده‌ها و سلاح‌های آمریکایی کشته شدند و کمک‌های آن‌ها بی‌هیچ شک و تردیدی مسموم است.

 

این مقام فلسطینی افزود: آمریکا به فلسطینی‌ها وعده‌ کمک‌های بی‌سابقه داده است و این امر را مشروط به موافقت فلسطینی‌ها با پیشنهادهای خود کرده است و آن‌ها درصدد هستند تا مابقی فلسطینی‌ها را با پرداخت حقوق بخرند./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات