۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۹۲۸۲۷
خطیب جمعه صیدای لبنان:

رژیم اسرائیل خواهان نابودی لبنان است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه و مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان با انتقاد از حمایت کورکورانه شخصیت‎های دینی از جریان‎های تکفیری گفت: رژیم اسرائیل خواهان نابودی لبنان و کشورهای منطقه است.
علامه شيخ عفيف نابلسي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، خطیب جمعه و مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، اقدامات شنیع جریان‎های تفکیری را محکوم کرد و گفت: ارتش لبنان به مقابله همه جانبه با جریان‎های تکفیری می‎پردازد و اجازه ورود آنان به کشور را نمی‎دهد.


وی افزود: گروهای تکفیری درصد ورود به لبنان و ایجاد آتش بحرانی دیگر در منطقه هستند.


این عالم لبنانی یکی دیگر از اهداف گروهای تفکیری را نابودی لبنان و تقسیم آن دانست و اظهار داشت: گروهای تکفیری با حمایت بی حد و مرز برخی از کشورهای عربی و غربی ضمن نابودی لبنان درصدد ایجاد حکومتی ظالم در این کشور هستند.


آیت الله شیخ نابلسی با تاکید بر حفظ وحدت بیان داشت: حفظ وحدت و یک‎پارچگی در مقابل دشمنان و گروهای تروریستی نقشه‎های شوم آنان را باطل و مانع از نفوذ آنان به این کشور می‎شود.


وی با انتقاد از علما و شخصیت‎های دینی در حمایت کورکورانه از فتنه‎گران و جریان‎های تکفیری خاطرنشان ساخت: گروهای تکفیری و تروریستی با نام اسلام و شعار حق به جنایت در منطقه پرداخته‎اند.


خطیب جمعه صیدای لبنان عنوان کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل خواهان نابودی لبنان و کشورهای منطقه است بنابراین مردم این دیار باید بیش از گذشته به اتحاد و انسجام اسلامی هر چه بیشتر توجه کنند./994/پ202/ع

ارسال نظرات