۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۹۳۴۵۶
خطیب مسجد الاقصی:

طرح های پیشنهادی آمریکا برای فلسطین نامشروع است

خبرگزاری رسا ـ خطیب مسجد الاقصی طرح های پیشنهادی آمریکا برای فلسطین را بی نتیجه و بیهوده خواند و تاکید کرد: ما هرگز این طرح ها را نمی پذیریم، زیرا این راه حل ها باطل و نامشروع است.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عکرمه صبری در خطبه های نمازجمعه این هفته، با راه حل های مطرح شده امریکا برای چشم پوشی از مساله آوارگان فلسطینی اعلام مخالفت کرد.

خطیب مسجد الاقصی طرح های پیشنهادی آمریکا در چارچوب مذاکرات سازش را به شدت محکوم و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در پرتو مذاکرات همچنان به مصادره اراضی فلسطینان و ساخت شهرک های صهیونیست نشین ادامه می دهد.

وی اظهار داشت: طرح اخیر آمریکا از طرف فلسطینی می خواهد که به کلی با موضوع شهرک سازی های رژیم صهیونیستی کنار آمده و آن را بپذیرد؛ این بدین معنی است که شهرک های صهیونیست نشین همچون سرطانی که در بدن نفوذ می کند، باید در اراضی اشغالی پابرجا بماند، پس در این صورت دولت فلسطین که ادعای تشکیل آن را دارند، چگونه بنیانگذاری خواهد شد.

شیخ عکرمه صبری تصریح کرد که طرح های آمریکا در راستای سیاست های رژیم صهیونیستی ارائه شده و هدف از آن جلوگیری از بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود می باشد که این طرح ها به کلی مردود و باطل است؛ راه حل مقبول و مشروع، بازگشت آوارگان فلسطینی به دیار خود است که این یک حق فردی و عمومی به شمار می رود.  /982/ت101/ک

منبع: خبرگزاری تقریب

 

ارسال نظرات