۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۹۴۰۸۵
یکی از علمای عربستان:

رفتار مهربانانه سبب نزول رحمت الهی می‎شود

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عربستان با تاکید بر انجام رفتارهای نیک و مهربانانه گفت: رفتار و اقداماتی که بر اساس اصول مهربانی پایه گذاری شده باشد سبب نزول رحمت الهی می‎شود.
شيخ عبدالله النمر از علماي شيعه عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالله النمر از علمای شیعه عربستان در جمع کثیری از نمازگزاران مسجد رسول اعظم (ص) شهر سیهات با اشاره به آیه 29 سوره الفتح گفت: به وسیله زبان نرم و مهربانانه می‎توان بین مسلمانان به جای کشتار و ظلم، دوستی را گسترش داد.


وی با محکوم کردن اقدامات تروریست‎ها بیان داشت: ترویست‎ها به کشتار مردم بی‎گناه روی آورده‎اند که این مسأله زنگ خطری برای کشورها منطقه است.


حجت الاسلام نمر با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) اظهار داشت:مهربانی قفل و سر ایمان  است و یکی از راه‎های تقویت ایمان، مهربانی نسبت به دیگران به شمار می آید.


این عالم عربستانی به بخشی دیگری از آثار مهربانی اشاره کرد و گفت: مهربانی با دیگران سبب نزول رحمت الهی در دنیا و رستگاری در آخرت می‎شود.


وی از مسلمانان خواست که نسبت به دیگران مهربان باشند و عنوان کرد: انجام رفتار نیک همراه با مهربانی نسبت به دیگران موجب دوری شیطان و تقرب انسان نسبت به خداوند می‎شود.


حجت الاسلام نمر دوری از رفتارهای مهربانانه را سبب بروز رفتارهای وحشیانه در جامعه بیان کرد و خاطرنشان ساخت: از خداوند می‎خواهیم که قلب‎های همه مردم دنیا را سرشار از مهربانی کند زیرا این مسأله به صلاح دین و دنیا است./994/ب903/د

ارسال نظرات