۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۹۴۶۶۷

۳۰ دی‌ماه پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره «ملکوت»

خبرگزاری رسا - مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی ملکوت ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۲ به پایان می‌رسد و تمدید نخواهد شد.
۳۰ دی‌ماه پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره «ملکوت»
به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین دوره «جشنواره ملی ملکوت» با محوریت کتاب «صورت و سیرت انسان در قرآن» تألیف آیت‌الله جوادی آملی، برگزار می‌شود که این جشنواره، هر ساله توسط سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی و مرکز بین‌المللی نشر اسراء بر مبنای موضوعات و کتب آیت‌الله جوادی آملی برگزار خواهد شد، همچنین این دوره از جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله؛ اینترنتی، مکاتبه‌ای، وبلاگ‌نویسی، مقاله‌نویسی، خلاصه‌نویسی و پیامکی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت جشنواره به نشانی www.malakoot.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و برای شرکت در مسابقه پیامکی باید ابتدا یک پیامک بدون متن به شماره 84825 ارسال و از این طریق در جشنواره پیامکی شرکت کنند.
«علیرضا یونسی» دبیر اولین جشنواره ملی ملکوت در خصوص تمدید ملهت شرکت در جشنواره گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این جشنواره در تمامی بخش‌ها به عمل آمده است و این مهلت تمدید نخواهد شد، همچنین علاقه‌مندان تا 30 دی‌ماه 1392 می‌توانند آثار خود را به دبیر‌خانه جشنواره ارسال کنند.
وی در ارائه گزارشی از میزان مشارکت در بخش‌های مختلف جشنواره گفت: در بخش مقاله‌نویسی و خلاصه‌نویسی جشنواره 170 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ارسال آثار، این عدد به رقم 200 برسد.
دبیر جشنواره ملکوت در خصوص بخش مکاتبه‌ای نیز اظهار داشت: سؤالات و متن مسابقه مکاتبه‌ای از طریق روزنامه‌های کثیر‌الانتشار منتشر شده و متسابقان می‌توانند به این سؤالات این بخش پاسخ دهند. این بخش با استقبال 15 هزار نفری علاقه‌مندان مواجه و در مقایسه با فعالیت‌های مشابه پیشین، رشد 3 برابری داشته است.
یونسی افزود: در بخش اینترنتی نیز استقبال خوبی از جشنواره به عمل آمده، و طی آن حدود 9 هزار نفر در سایت ثبت‌نام و از این تعداد نیمی از متسابقان فرایند مسابقه را به پایان رسانده‌اند و باید باقی اعضا نیز طی چند روز باقی مانده تا پایان جشنواره بخش پاسخگویی به سؤالات اینترنتی را نیز به انجام برسانند.
وی با اشاره به بخش وبلاگ‌نویسی جشنواره گفت: در این بخش بیش از 360 وبلاگ ثبت شده که با بررسی انجام پذیرفته، وبلاگ‌های فعال و خوبی همسو با موضوع جشنواره مشارکت کرده‌اند، همچنین مسابقه پیامکی نیز با توجه به اینکه اپراتور مشارکت‌کننده مسئولیت اجرا را به عهده دارد تا پایان مهلت مسابقات امکان ارائه آمار دقیق وجود ندارد اما پیش‌بینی آن است که در این بخش آمار قابل توجهی ارائه شود.
دبیر جشنواره ملکوت در پایان از برگزاری پنجمین نشست علمی تخصصی جشنواره با حضور حجت‌الاسلام مرتضی واعظ جوادی خبر داد و گفت: نشست علمی «جایگاه انسان در قرآن و علوم انسانی» در تاریخ 24 دی‌ماه 1392 به همت واحد چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد./9598/د102/ن
ارسال نظرات