۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۹۴۸۶۸
امام جمعه قطیف عربستان:

هیچ مسلمانی از جنایت تکفیری‎ها در امان نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف عربستان با انتقاد از سهل انگاری برخی کشورهای اسلامی در مقابله با اقدامات جریان‎های تکفیری گفت: هیچ مسلمانی از جنایت تکفیری‎ها در امان نیست.
شيخ حسن صفار خطيب جمعه قطيف عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن صفار، امام جمعه قطیف عربستان، روز گذشته در مسجد امام رضا (ع) این شهر خواستار نابودی کامل جریان‎های تکفیری شد و گفت: ملت‎ها، حاکمان، علما و رهبران کشورهای منطقه برای مقابله با اقدامات شنیع جریان‎های تکفیری و کشتارهای مردم مظلوم منطقه بپا خیزند.


وی افزود: هیچ انسانی از اقدامات جریان‎های تکفیری و دشمنان اسلام در امان نیست و خطر آنان همه را تهدید می‎کند.


امام جمعه قطیف عربستان عنوان کرد: همه عقلا، مردم و جریان‎ها باید ضمن حفظ اتحاد به مقابله با دشمنان اسلام و محافظت از کشورهای اسلامی بپردازند.


وی با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی به دلیل سهل انگاری در مقابله با دشمنان اسلام اظهار داشت: کشتار مردم بی گناه مسلمان از کشور افغانستان آغاز و به سایر کشورها همانند باکستان، عراق، سوریه، لبنان، مصر، یمن، سومالی و شمال آفریقا کشیده شد.


این عالم عربستانی یکی از اهداف جنایتکاران کشورها منطقه را مخدوش کردن چهره اسلام دانست و تصریح کرد: دشمنان با سوء استفاده از نام اسلام به جنگ با اسلام می‎پردازند. آنان خواهان نابودی اسلام و مسلمانان هستند.


وی وضعیت کشورهای منطقه را بسیار اسفبار و دردناک توصیف کرد و گفت: وضعیت کشورهای منطقه به شکلی است که نمیدانیم چرا شخصی کشته شده و یا چرا قاتلی، انسانی را به قتل می رساند./994/ب902/د

ارسال نظرات