۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۹۷۷۰۶

تجدید بیعت کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین با رهبر معظم انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین با تبریک سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضرت آیت الله خامنه‎ای تجدید بیعت کرد.
کميته حمايت از مقاومت در فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین در پیامی فرارسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشته تا از یاد او درس ها و مواضع شجاعانه ایستادگی در برابر استبکار جهانی را فراگیریم.

 

کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین افزود: مواضع امام خمینی(ره) الگویی برای مبارزه، جهاد و فداکاری امت اسلامی در برابر استکبار است. پیروزی های مقاومت در لبنان، شعله ور شدن انتفاضه در فلسطین و آغاز عملیات استشهادی از برکت های پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می آیند.

 

این کمیته خطاب به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: شما بهترین امانتدار انقلاب اسلامی هستید، روحیه انقلابی را گسترش داده و از همه مسائل عادلانه امت اسلامی به ویژه ملت مظلوم فلسطین که در معرض توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی با عنوان مذاکرات صلح و با هدف ضربه زدن به مقاومت و سلب حق آزادی و بازگشت ملت به این سرزمین قرار دارد، حمایت می کنید.

 

حامیان مقاومت اسلامی ادامه دادند: ما با شما تجدید بیعت می کنیم تا در کنار سایر آزادگان و مجاهدان مسلمان به عنوان سربازان وفاداری در جبهه مقاومت به خدمت بپردازیم تا ان شاء الله شاهد نابودی رژیم صهیونیستی غاصب و آزادی فلسطین به ویژه مسجد الاقصی باشیم./980/ب903/د

ارسال نظرات