۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۹۷۸۱۵

مرکز فرهنگی امام خمینی در لبنان راه‎اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرکز فرهنگی امام خمینی(ره) در در شهر بنت‌جبیل لبنان راه‎اندازی شد.
افتتاح مركز فرهنگي امام خميني(ره) در شهر بنت‌جبيل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرکز فرهنگی امام خمینی(ره) با حضور سید حسن صحت وابسته فرهنگی و سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان در شهر بنت‌جبیل لبنان افتتاح شد.


سید  حسن صحت ضمن تبریک سی ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت لبنان و خصوصاً به مردم مقاوم بنت‌جبیل با مروری بر اوضاع سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایرا ن در حوزه‌های گوناگون در 35 سال گذشته اشاره داشت. و به فرمایش حضرت امام خمینی مبنی بر یوم الله دانستن روز 22 بهمن اشاره کرد و آن‌ را برای حضار تشریح کرد.


 وی به تأثیرات منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی سال 57 ملت ایران اشاره کرد و مقاومت ملت لبنان خصوصاً مردم بنت‌جبیل در جنوب لبنان و همچنین روند بیداری اسلامی در منطقه را نتیجه انقلاب اسلامی سال 57 ملت ایران به رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و برای سلامتی و طول عمر رهبر مقاومت لبنان حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله دعا کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات