۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۹۷۹۳۴

مراسم سی‎و‎پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کربلا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ استاندار کربلا در مراسم سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این انقلاب را عامل اصلی بروز انقلاب‎های ظلم ستیزانه جهان دانست.
مراسم سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در کربلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی کنسولگری ایران در کربلا و با حضور استاندار و اعضای شورای استانی کربلا، سیاستمداران، فرهنگیان و جمع کثیری از مردم در این شهر برگزار شد.

 

عقیل الطریحی، استاندار کربلا در این مراسم گفت: فرارسیدن سالروز انقلاب اسلامی را به ملت و دولت ایران تبریک می گویم. نقش این انقلاب اسلامی در حمایت از معارضان عراقی و پذیرش آنان برای مبارزه با دیکتاتوری صدام پررنگ است.

 

وی افزود: روابط میان دو ملت عراق و ایران عمیق است و عوامل وحدت انگیزانه اسلامی، فرهنگی و اجتماعی فراوانی برای گسترش این رابطه وجود دارد.

 

الطریحی با اشاره به پیشرفت های مادی و معنوی انقلاب اسلامی تأکید کرد که این انقلاب همچنان به عنوان نماد مبارزه با طاغوت و استکبار به شمار می آید.

 

استاندار کربلا از تلاش دیکتاتوری صدام برای تخریب رابطه میان ملت های ایران و عراق تصریح کرد: تلاش های دیکتاتوری برای تخریب رابطه میان مردم ایران و عراق به دلیل گستردگی این رابطه به شکست انجامید.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نقش بزرگی در شعله ور شدن انقلاب های ظلم ستیزانه جهان داشت و مصالح ملت ها را برتر از مصالح طاغوت قرار داد./980/ب903/د

ارسال نظرات