۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۹۸۶۵۵

پرسمان با پرونده «نرمشی برای قهرمان شدن» منتشر شد + متن

خبرگزاری رسا ـ‌ شماره 132 و 133 نشریه پرسمان با دو پرونده «نرمشی برای قهرمان شدن» و « ازدواج به سبک بلدوزر!» منتشر شد.
پرسمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 132 و 133 نشریه پرسمان ویژه (دی و بهمن 1392) با دو پرونده «نرمشی برای قهرمان شدن» و « ازدواج به سبک بلدوزر!» با آثاری از حجج‌ اسلام؛ جواد محدثی، قریشی، مستشاری، محمدعلی لیالی و آقایان: محمد مهدی مهتدی، سیدعباس ساطوریان، ابراهیم اخوی، حجت‌الله حاجی کاظم، سیدحمیدرضا قادری، حامد عبداللهی، محمود گلاب‌دره‌ای، خانم‌ها: فاطمه علیزاده، مطهره آخوندی، سیده عذرا موسوی و سیده فاطمه موسوی منتشر شد.

 

این شماره از پرسمان با 2 مقاله در مورد انقلاب با عناوین دانشجو و انقلاب اسلامی (حجت‌الاسلام جواد محدثی)، لحظه‌های انقلاب در «لحظه‌های انقلاب» (گزارشی از کتاب محمود گلابدره‌ای) آغاز می‌شود.
 
در ادامه این شماره از پرسمان در پرونده «نرمشی برای قهرمان شدن» پرونده‌ای برای اصول و مبانی دینی نرمش قهرمانانه آماده شده که شامل مقالات زیر است: جنگ یا صلح؟ مسأله این است (حجت‌الاسلام محمدعلی لیالی)، ادب مذاکره با گرگ‌ها (بیانات امام خمینی رحمةالله علیه، جمهوری اسلامی که خام نیست!(بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نرمش قهرمانانه)، راهی الهی از موسی علیه السلام تا نبی خاتم صلی الله علیه و آله، نرمش قهرمانانه، حد فاصل عزت و ذلت (حامد عبداللهی)، تولدی غیرمنتظره در هیاهوی جهان(سیدحمیدرضا قادری)، پرشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه تاریخ (معرفی کتاب صلح امام حسن علیه السلام، اخلاق کیلویی چند؟ (سیده فاطمه موسوی)، تیزتر از شمشیر، نرم‌تر از حریر (محمدمهدی مهتدی).
 
در دیگر پرونده‌ ویژه این شماره به نام«ازدواج به سبک بلدوزر!» که پرونده‌ای برای ازدواج در دوران دانشجویی است عناوین زیر به قابل مشاهده است: خوب فکرهایت را بکن (سیده عذرا موسوی)، همسفر تا بهشت (گفتگو با حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد)، ازدواج به سبک بلدوزر! (محمدمهدی مهتدی)، ازدواج در میان جزوه‌ها (مطهره آخوندی)، بله گفتن به اضافه درس خواندن (حجت‌الله حاجی کاظم)، همه چیز درباره ازدواج دانشجویی، آرامش، اینجا، آنجا، همه جا؟ بایدها و نبایدهای ازدواج دانشجویی (گفتگو با حجت‌الاسلام و المسلمین مستشاری)، سفره عقد با خوشبختی نقد (ابراهیم اخوی)، عشق و عاشقی نبود؛ یک جور توفیق بود (فاطمه علیزاده)، چگونه عشقم را ابراز کنم؟ (سید عباس ساطوریان، احکام ازدواج دانشجویی، کتاب هایی برای «دو تا» شدن.
 
گفتنی است علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌توانند افزون بر تماس تلفنی با شماره 02532110355، از طریق پایگاه اینترنتی www.porseman.net، فایل متنی و pdf نشریه را به طور رایگان دریافت کنند.
 
لازم به ذکر است نشریه پرسمان به صاحب امتیازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سردبیری محمدعلی لیالی، از سوی معاونت مطالعات راهبردی، در 48 صفحه رنگی منتشر می‌شود./927/ن602/ق
ارسال نظرات