۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۹۹۰۸۶

پنجمین شماره آل محمد روانه بازار مطبوعات شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین شماره نشریه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی آل محمد علیهم السلام با موضوعات گوناگون پیرامون دنیای فناوری و اطلاعات، هیئات مذهبی و مباحثی پیرامون مسجد چاپ و منتشر شد.
آل محمد عليهم السلام شماره پنجم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، پنجمین شماره نشریه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی آل محمد علیهم السلام با موضوعات گوناگون پیرامون دنیای فناوری و اطلاعات، هیئات مذهبی و مباحثی پیرامون مسجد چاپ و منتشر شد.


مردی که تانک سواری را به bmw ترجیح داد، در زندگی لازم است، بررسی مسائل روز حجاب و عفاف، جوانان و نوجوانان می گویند، سیاهه جنایات آمریکا و بررسی جنایت های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران، تصویر کوچک ترین نظامی تانک سوار و مدافع حرم و ترور دانشمندان هسته ای ایران برخی از مطالب این نشریه را تشکیل می دهد.


در مطلبی با عنوان «در زندگی لازم است» آمده است: حجاب در اصل پوششی است که انسان ها به طور طبیعی جهت پوشاندن اندام ها و بدن خود انتخاب کرده اند و ممکن است آغاز آن را به آدم و حوا علیهما السلام نسبت دهیم که از برگ درختان جهت پوشاندن بدن خود در بهشت استفاده می کردند.


حجاب و پوشش مربوط به دین اسلام نیست بلکه در تمام ادیان و مکاتب آسمانی مانند یهود و مسیحیت و زرتشت حتی پوشاندن موی سر و اندام های بدن توصیه شده است.


در ستون معرفی نرم افزار اسلامی می خوانیم: نرم افزاری تحت عنوان ائمه اطهار علیهم السلام تولید شده که در آن داستان هایی از اذکار و ختوم و ادعیه مجرب و زندگی نامه های ائمه اطهار علیهم السلام بوده و برای دریافت آن باید به پایگاه مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان مراجعه شود.


چرا فیس بوک whatsapp را خرید؟، ویندوز 9 در مهر ماه آینده، خاموش کردن در چهار ثانیه و نازک ترین و سبک ترین تبلت دنیا برخی از مطالب صفحه به روز این نشریه را تشکیل می دهد./9458/ن602/ق

ارسال نظرات