۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۰۷۱۲۴
رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان:

آرزوهای رژیم صهیونیستی با وجود مقاومت هیچگاه محقق نمی‎شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، تحقق آرزوهای رژیم اشغالگر با وجود مقاومت اسلامی را غیرممکن توصیف کرد.
السيد ابراهيم امين السيد رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان روز گذشته در مراسم جشن سن تکلیفی که برای نوجوانان شهر بعلبک برگزار شد، مراقب از ملت لبنان را واجب برشمرد و افزود: محافظت و دفاع از ملت لبنان بر عهده ماست. مقاومت تا پای جان با انحراف و فساد مبارزه خواهد کرد.


این عالم لبنانی خطاب به خانواده‎های لبنانی گفت: دشمنان درپی انحراف عقاید و ایجاد تزلزل در ایمان نوجوانان و جوانان ماست بنابراین خانواده‎ها وظیفه دارند مراقب مسیر انحراف پیش روی فرزندانشان باشند.


وی به بخشی از اقدامات گروه‎های مقاومت در مبارزه با دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: مقاومت در جنگی که در مرزهای اراضی اشغالی با رژیم صهیونیستی داشته به پیروزهای پی در پی بسیاری دست یافته است.


حجت الاسلام ابراهیم السید جنگ دوم مقاومت را در مرزهای سوریه خواند و خاطرنشان ساخت: مقاومت همان طور که در جنگ با رژیم اسرائیل پیروز شد، به زودی در جنگ با تروریست‎های سوریه پیروز و ضربه سنگینی به آنان وارد خواهد ساخت.


وی ادامه داد: مجاهدان و مومنان با عشق به شهادت به مبارزه می‎پردازند. مبارزان اسلام در راه خداوند با دشمنان می‎جنگند و دشمنان را به هلاکت می‎رسانند.


رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان جنگ با مفاسد و شیطانی درونی را از مبارزه با دشمنان اسلام مهمتر برشمرد و تصریح کرد: پیروزی حقیقی مقاومت در برابر دشمنان در حفظ حجاب و عفت زنان، دختران و مردان محقق می‎شود. پیروزی بالاتر از پیروزی بر خواسته‎های شیطانی وجود ندارد.


وی با اشاره به جنگ 33 روزه در سال 2006 میلادی مقاومت با رژیم اشغالگر اسرائیل بیان داشت: در آخرین جنگ مقاومت با نظام اسرائیل همه جهان مشاهده کردند که چگونه این رژیم از مقاومت شکست خورد.


سید ابراهیم امین السید افزود: رژیم اسرائیل آرزو دارد که مقاومت لبنان، سوریه، فلسطین و ایران را نابود سازد ولی با وجود جبهه مقاومت در این کشورها آنان با خواسته‎های پلید خود دست نخواهند یافت./994/ب902/د

ارسال نظرات