۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۰۷۱۳۵

کنفرانس سالیانه مسلمانان آمریکای شمالی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کنفرانس سالیانه مسلمانان آمریکای شمالی از روز گذشته به مدت دو روز در ایالات متحده آمریکا آغاز شد.
کنفرانس ساليانه مسلمانان آمريکاي شمالي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، سی و نهمین کنفرانس سالیانه مسلمانان آمریکای شمالی از روز گذشته بیست و چهارم ماه می میلادی آغاز شده و تا روز 26 همین ماه در ایالات متحده آمریکا ادامه دارد.
 
هزاران مسلمان ساکن در آمریکا برای حضور در کنفرانس سالیانه مسلمانان آمریکای شمالی دعوت شده اند.
 
هدف از برگزاری این کنفرانس سالیانه بحث و بررسی در مورد اصول اساسی اسلام و آشنایی با سریع ترین دین دنیا از نظر گسترش در سراسر جهان عنوان شده است.
 
انجمن مسلمانان ساکن در آمریکای شمالی با صدور بیانیه ای به مناسبت برگزاری سی و نهمین مراسم سالیانه این انجمن اعلام کرد: دهه ها است که اسلام در خط مقدم بحث ها و جدل های سیاسی در آمریکا و سراسر دنیا است و این مساله پس از حادثه تروریستی یازده سپتامبر تشدید شده است.
 
در ادامه بیانیه انجمن مسلمانان آمریکای شمالی به مناسبت برگزاری کنفرانس این انجمن آمده است: پس از حادثه تروریستی یازده سپتامبر مردم آمریکا هراس بیشتری نسبت به اسلام از خود نشان می دهند.
 
انجمن مسلمانان آمریکای شمالی در بیانیه خود خاطرنشان کرده است که پس از حادثه یازده سپتامبر سوالاتی نظیر "اسلام چیست؟" در ذهن مردم آمریکا طرح شده است.
 
بیانیه انجمن اسلامی مسلمانان آمریکای شمالی می افزاید: بیشتر ترس و عدم اطمینان مردم آمریکا به دلیل کمبود اطلاعات نسبت به دین اسلام صورت می گیرد، عده ای نیز تلاش دارند که شعله های ترس و بیزاری از اسلام را نیز در دلهای مردم شعله ور سازند./990/ب903/د
ارسال نظرات