۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۷۳۰۹
امام جمعه نجف:

رهبری اعتراضات از سوی علما از نقاط قوت انقلاب بحرین است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نجف اشرف، رهبری اعتراضات مردمی در بحرین از سوی علما را یکی از نقاط قوت انقلاب مشروع این کشور دانست.
سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از انقلابیان بحرینی که به عراق سفر کرده اند با حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف دیدار و گفت وگو کردند.

 

حجت الاسلام قبانچی در این دیدار از صبر و استقامت ملت بحرین در برابر ظلم و ستم آل خلیفه و ادامه انقلاب تقدیر کرد.

 

وی با اشاره به نقاط قوت انقلاب بحرین گفت: انقلاب بحرین در مسیر صحیح قرار گرفته و با پوشش شرعی ادامه می یابد و این اولین نقطه قوت آن است.

 

امام جمعه نجف افزود: همه شیوه هایی که از سوی انقلابیان بحرینی برای نشان دادن اعتراضات استفاده می شود، مقبولیت جهانی دارد و بر خلاف آنچه برخی جریان ها نظیر داعش و وهابیت به نمایش گذاشته اند، الگوی زنده جنبش شیعه را در معرض دید جهانیان قرار داده اند.

 

حجت الاسلام قبانچی به سومین نقطه قوت انقلاب بحرین پرداخت و تصریح کرد: یکی از مهم ترین نقاط قوت انقلاب بحرین در این است که علمای دین در رأس آن قرار دارند و به هدایت اعتراضات می پردازند.

 

وی از حضور جوانان و علما در صحنه به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت این انقلاب یاد کرد و ادامه داد: از انقلابیان بحرینی می خواهم تنها به اعتراضات داخلی بسنده نکنند و در دادگاه های بین المللی نیز پیگیر مطالبات و حقوق خود باشند./980/ب903/د

ارسال نظرات