۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۰۷۸۳۷
شورای اجرایی حزب الله لبنان:

مقاومت هیچ‎گاه سربار لبنان نبوده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه مقاومت هیچ گاه باری بر دوش لبنان نبوده است، تاکید کرد که مقاومت، همواره عامل رهایی لبنان و امت اسلامی بوده و خواهد بود.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم ختم سومین روز درگذشت شیخ «مصطفی قصیر» عضو شورای مرکزی این حزب گفت: مقاومت هیچ گاه سربار لبنان نبوده است و نه تنها به عنوان عامل رهایی بخش لبنان خواهد بود، بلکه عامل رهایی بخش فلسطین و همه امت (اسلامی) خواهد ماند. این رویکرد رو به افزایش و از قدرتی به قدرت دیگر و از پیروزی به پیروزی دیگر خواهد بود.

 

وی اشاره به مشارکت گسترده اتباع سوری در لبنان در انتخابات 2014 سوریه تاکید کرد: آنچه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سوریه در لبنان رخ داد امری مهم و دارای دلائل بزرگی است و نشان می‌دهد که تحولات سوریه جنبشی مردمی نیست و آنچه طی سه سال گذشته درباره آن گفته می‌شد، دروغ و ساختگی است.

 

حجت الاسلام صفی الدین تاکید کرد که اتباع سوریه در لبنان بدون هیچ فشاری به پای صندوق‌های رأی آمدند و هر فردی از آنها می‌توانست در رأی گیری شرکت کند و یا در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکند.

 

وی ادامه داد: حضور گسترده اتباع سوری در لبنان در پای صندوق‌های رأی برخی‌ها را شگفت زده کرد زیرا گمان می‌کردند که صحنه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به گونه دیگری باشد./980/ب102/د

ارسال نظرات