۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۰۸۴۳۴
عضو ارشد حزب الله:

مقاومت اسلامی عامل قدرت اعراب است

خبرگزاری رسا ـ معاون اجرایی حزب الله لبنان، مقاومت اسلامی را عامل قدرت اعراب در برابر دشمن صهیونیسم عنوان کرد.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، امروز در مراسم افتتاح مسجد امام علی بن موسی الرضا(ع) در منطقه قنطره جنوبی، بر حرص این حزب برای انتخاب رییس جمهور جدید لبنان تأکید کرد و گفت: انتخاب رییس جمهور جدید نباید با هزینه ارزش های ملی صورت گیرد، زیرا نمی خواهیم پیام ضعف را به دشمن صهیونیسم و تکفیری ها بدهیم.

 

وی افزود: جریان 14 مارس تا امروز، نامزد واقعی خود را معرفی نکرده است در حالی که همگان به نامزد مورد نظر حزب الله آگاه هستند گرچه نامی از وی نبردیم.

 

حجت الاسلام قاووق عدم معرفی نامزد واقعی 14 مارس را با هدف هدر دادن وفت دانست و تصریح کرد: مواضع حزب الله در قبال نامزد خود برای ریاست جمهوری کاملا روشن است و کسانی که فکر می کنند توانایی تغییر این نامزد را دارند، در توهم بسر می برند.

 

عضو ارشد حزب الله، مقاومت را تنها ضامن دستاورد آزادی و بازپس گیری مزارع شعبا و کفرشوبا عنوان کرد و ادامه داد: مقاومت همچنین ضامن اساسی استخراج نفت و گاز لبنان به شمار می آید. مقاومت اسلامی نعمتی برای لبنان و عامل قدرت همه اعراب در برابر رژیم اشغالگر است./980/ب903/د

ارسال نظرات