۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۰۹۰۳۹
عضو ارشد حزب الله:

کسانی که از نتایج انتخاب سوریه ناراضی هستند تا سال 2021 منتظر بمانند

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد: هر که از نتایج انتخابات سوریه ناراضی است چاره‎ای جز این ندارد که تا سال 2021 و انتخابات آینده صبر پیشه کند.
قاووق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در منطقه عدشیت برگزار شد نسبت به ادامه خلأ ریاست جمهوری در این کشور هشدار داد و گفت: لبنان در مرحله ای قرار داد که با خطرات صهیونیستی و تکفیری مواجه شده است و این وظیفه ملی ما است که به حمایت از لبنان بپردازیم.

 

وی بر حرص حزب الله درباره انتخاب رییس جمهور تأکید کرد و افزود: هر چه زمان این خلأ طولانی تر شود، ضررهای بزرگتری بر این کشور و مصالح مردم وارد خواهد شد.

 

حجت الاسلام قاووق به تأخیر افتادن انتخاب رییس جمهور را به صورت تلویحی متوجه جریان 14 مارس دانست و تصریح کرد: از آن می ترسیم که جریانی در لبنان از طولانی شدن این خلأ برای مصالح خود بهره گیرد و آن را طولانی تر کند. روزها که می گذرد این نکته روشن می شود که این جریان با طولانی کردن این خلأ درصدد تحکیم جایگاه خود در قدرت و تحقق مکاسب سیاسی است.

 

عضو ارشد حزب الله با اشاره به انتخاب بشار اسد به عنوان رییس جمهور سوریه، ادامه داد: پروژه دشمنان برای دور ساختن این کشور از هویت و جایگاه اصلی اش با انتخابات به کلی ناکام ماند و ناتوانی گروه های مسلح و کشورهای حامی آنها را نشان داد.

 

وی تأکید کرد: هر که از نتایج انتخابات سوریه ناراضی است چاره ای جز این ندارد که تا سال 2021 و انتخابات آینده صبر پیشه کند. سوریه نشان داد در برابر دشمنی استوار است و تجزیه این کشور به راحتی صورت نمی گیرد./980/ب902/د

ارسال نظرات