۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۱۱۰۸۸
با سخنرانی علما؛

اولین دوره آموزش نیروهای مردمی در نجف پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ اولین دوره آموزش نظامی نیروهای مردمی با سخنرانی امام جمعه نجف، نماینده مراجع تقلید و مسؤولان محلی و کشوری در نجف اشرف پایان یافت.
سيد صدرالدين قبانچي امام جمعه نجف و شيخ علي نجفي نماينده حضرت آيت الله بشير نجفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اولین دوره آموزش نظامی نیروهای مردمی برای مشارکت در جنگ علیه تروریست های داعش، امروز با حضور امام جمعه نجف، نماینده حضرت آیت الله نجفی و جمعی از علما، مقامات امنیتی، نمایندگان پارلمان و مسؤولان محلی در نجف اشرف پایان یافت.

 

شیخ علی نجفی، فرزند و نماینده حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در این مراسم گفت: ای قهرمانان، شما افتخار عراق و دژی محکم برای کشور هستید. جنگ کنونی در عراق به هیچ وجه یک جنگ مذهبی و قومیتی نیست بلکه جنگ علیه دشمنان خدا و پیامبر(ص) به شمار می آید.

 

وی افزود: همگان باید مواضع امام حسین(ع) و اهل بیت و صحابه در روز عاشورا را به خاطر سپرده و عزم و اراده و قهرمانی را از ایشان فراگیریم.

 

حجت الاسلام صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف نیز تصریح کرد: عراقی ها امروزه به صورت یکارچه بپا خواسته تا به جنگ تروریسم بروند. جنگ کنونی به هیچ وجه انقلاب سنی نیست بلکه جنگ با باندهای تکفیری و بازماندگان حزب بعث است.

 

رزاق شریف، عضو شورای استان نجف اشرف نیز خاطر نشان ساخت: فتوای مرجعیت تقلید به جهانیان ثابت کرد که مرجعیت یکپارچگی و همبستگی است و امروزه برای محافظت از خون همه عراقی ها فتوا می دهد.

 

وی ادامه داد: جهانیان مشاهده می کنند که فرزندان نجف چگونه در حال د فاع از عراق و شهر مقدس خود هستند./980/ب902/د

ارسال نظرات