۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۱۳۴۸۰
جماعت اسلامی لبنان:

سکوت کشورهای عربی چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ جماعت اسلامی لبنان با انتقاد از سکوت کشورهای عربی در قبال جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه عنوان کرد: سکوت کشورهای عربی چراغ سبزی به ادامه جنایتگری اسراییل است.
جماعت اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای سیاسی جماعت اسلامی لبنان امروز در بیانیه‌ای ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد و خواستار جلوگیری سازمان‌های بین المللی از جنایت‌گری رژیم صهیونیستی شد.

 

جماعت اسلامی لبنان، هدف از تجاوز اخیر رژیم اشغاگر صهیونیستی به نوار غزه و سایر مناطق فلسطین را ناامید کردن ملت فلسطین از استراتژی مقاومت برشمرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی سعی دارد با از بین بردن مقاومت اسلامی به مساله آزادی سرزمین‌های اشغالی فلسطین خاتمه ببخشد.

 

در این بیانیه با انتقاد از بی‌تفاوتی اغلب کشورهای عربی نسبت به سرنوشت ملت فلسطین و تجاوزهای روز افزون رژیم صهیونیستی، تاکید شده است: سکوت برخی کشورهای عربی چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت‌های خو در نوار غزه است. این کشورها با این موضع گیری خود در شریک جرم اشغالگران صهیونیست هستند.

 

جماعت اسلامی لبنان تصریح کرد: طرح آتش بس دولت مصر تنها در راستای مصالح رژیم صهیونیستی است. این رژیم درصدد است اهدافی را که به واسطه تجاوز به غزه به دست نیاورده، به وسیله این طرح به سرانجام رساند.

 

این جماعت اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه امت اسلامی از برادران فلسطینی خود، خاطرنشان کرد: همه ملت‌های اسلامی با برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های گسترده با اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی به حمایت از ملت فلسطین به پا خیزند./983/ب903/د

ارسال نظرات