۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۱۳۸۴۸

آمادگی حزب الله برای همکاری با مقاومت اسلامی فلسطین

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب الله لبنان در تماس تلفنی با خالد مشعل و رمضان شلح، پایداری مقاومت در نوار غزه را ستود و بر آمادگی حزب الله برای تحقق اهداف مقاومت و به شکست کشاندن اهداف دشمن اعلام کرد.
سيدحسن نصرالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در تماس تلفنی با «خالد مشعل» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس پایداری و صلابت مقاومت و نوآوری آنها در میدان و صبر عظیم ملت مظلوم غزه ستود و تاکید کرد: حزب الله و مقاومت لبنان از صمیم قلب و با اراده و امید در کنار انتفاضه و مقاومت ملت فلسطین ایستاده است.


نصر الله تاکید کرد: شروط مقاومت برای پایان این درگیری محقق می شود.


نصرالله در تماس تلفنی با «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اوضاع میدانی و تحولات سیاسی و تحرکات آرام و شکست خورده دیپلماتیک و هماهنگی های میدانی و اتحاد همه گروه های مقاومت در رویارویی سرنوشت ساز بررسی کرد.


دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تجاوزاتش بر تایید بین المللی و حکومت ها تکیه دارد، مقاومت در غزه از قوی ترین حمایت و پشتیبانی مردمی برخوردار است.


نصر الله در گفت وگو با شلح دوباره بر موضع حزب الله و مقاومت اسلامی در لبنان برای ایستادن در کنار مقاومت غزه و همبستگی با آن تاکید و آمادگی حزب الله را برای همکاری به منظور تحقق اهداف مقاومت و شکست اهداف دشمن اعلام کرد./982/ب102/د

ارسال نظرات