۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۵۳۳
از سوی حزب الله؛

مراسم روز جهانی قدس در بعلبک برگزار کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس در حسینیه امام خمینی بعلبک، بر حقوق از دست رفته آنان پافشاری کرد.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان روز گذشته مراسمی را با حضور اعضای این حزب، نمایندگان پارلمان، روزنامه نگاران، علما و برخی از جریان‎های سیاسی به مناسب روز جهانی قدس در شهر حسینیه امام خمینی (ره) در شهر بعلبک برگزار کرد.


کامل الرفاعی نماینده پارلمان لبنان در این مراسم بیان داشت: روز جهانی قدس، نوید بخش آینده‎ای خوب برای ملت فلسطین است.


وی با اشاره به قدرت مقاومت تصریح کرد: معادلات رژیم صهیونیستی در مقابله و جنگ با مقاومت بارها دچار اشتباه است. این رژیم در سال 2006 و همین طور در سال 2008 میلادی در جنگ با لبنان و غزه به اهداف خود دست نیافت. رژیم اسرائیل از اقدامات گذشته خود درس نمی‎گیرد و همان اشتباه‎ها را تکرار می‎کند.


محمد یاغی مسؤول حزب الله لبنان در شهر البقاع نیز  با انتقاد از دولت مصر اظهارداشت: ابتکار عمل و کمک‎های مصر بعد از به شهادت رسیدن و مجروح شدن هزاران شهروند در غزه دیگر سودی برای ملت فلسطین ندارد.


وی مقاومت را قوی و مقتدر خواند و ادامه داد: مردم فلسطین زیر بار ذلت نمی روند. مقاومت در لبنان و فلسطین با قدرت به فعالیت‎های خود ادامه داده و اجازه نمی‎دهد که دشمنان به قدس تجاوز کنند.


مسؤول حزب الله لبنان در البقاع افزود: محافظت از قدس مسؤولیت و وظیفه‎ای بر گردن اعضای مقاومت اسلامی  است. بنابراین همه اقدامات لازم را برای آزاد سازی هر چه سریعتر آن باید فراهم کنیم./994/ب903/د

ارسال نظرات