۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۰۲۳
نماینده پارلمان لبنان:

مکتب مقاومت مکتب مقابله بازورگویی است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون مقاومت اسلامی در پارلمان لبنان گفت: مقاومت اسلامی هرگز حضور اشغالگران و تجاوزکاران را در سرزمین‌های خود برنمی‌تابد چرا که مکتب مقاومت، مکتب مقابله با زورگویی است.
محمد رعد، رييس فراکسيون مقاومت اسلامي در پارلمان لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون مقاومت اسلامی در پارلمان لبنان در مراسمی که امروز از سوی حزب الله در منطقه میفدون برگزار شد، زندگی با عزت و کرامت مردم لبنان را در پرتو فداکاری مجاهدان مقاومت اسلامی و شهیدان این جنبش مبارک دانست و اظهار داشت: دشمنان جهان اسلام از هیچ تلاشی برای به زانو درآوردن مقاومت اسلامی فروگذاری نکردند اما هرگز نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.
 
محمد رعد با بیان اینکه شهدای مقاومت از جان خود گذشتند تا شهروندان لبنان با صلح و آرامش به زندگی دامه دهند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی درصدد فرصتی برای نابود کردن مقاومت اسلامی است اما مقاومت به برکت خون شهدا هیچ‌گاه این فرصت را به صهیونیست‌ها نمی‌دهد.
 
این نماینده پارلمان لبنان خاطرنشان کرد: مکتب مقاومت مکتب عدم ذلت پذیری و مقابله با زورگویی است و با توجه به همین فرهنگ نیروهای مقاومت اسلامی به هیچ وجه حضور اشغالگران و تجاوزگران را در سرزمین‌های خود برنمی‌تابند.
 
وی با تاکید بر آمادگی مقاومت اسلامی در لبنان برای مقابله با هرگونه تجاوز از سوی صهیونیست‌ها و گروهای تکفیری، عنوان کرد: حزب الله و سایر جریان‌های مقاومت با اتکا به ظرفیت‌های درون زا در زمینه‌های مختلف، توانایی خود را با بالاترین حد ممکن رسانده است تا هیچ امری نتواند آرمان‌های مشروع مقاومت را تحت الشعاع قرار دهد./983/ب903/د
ارسال نظرات