۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۱۶۲۶۱
رییس پارلمان لبنان:

پایان مشکلات عراق مقدمه‌ای برای حل بحران لبنان است

خبرگزای رسا ـ رییس پارلمان لبنان ابراز امیدواری کرد که حل مشکلات سیاسی عراق می‌تواند مقدمه‌ای برای پایان بحران لبنان باشد.
نبيه بري، رييس پارلمان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، نبیه بری، رییس پارلمان لبنان در نشستی امروز با نمایندگان پارلمان با بیان اینکه اوضاع نامساعد عراق و سوریه تاثیری منفی روی لبنان داشته است، گفت: جای امیدواری است که حل بحران سیاسی عراق در پایان یافتن مشکلات سیاسی لبنان تاثیرگذار باشد.

 

وی مقابله با تروریسم را نیاز ملی و ضرورت همگانی لبنان برشمرد و گفت: وحدت و یکپارچگی لبنان مقدمه‌ای برای پایان یافتن تحرکات تروریست‌ها در این کشور است و تنها از این راه می توان تکفیری‌ها را ناکام گذاشت.

 

رییس پارلمان لبنان با بی‌فایده توصیف کردن تمدید پارلمان کنونی این کشور، تاکید کرد: پارلمانی که هیچ مصوبه‌ای را نداشته باشد خالی از لطف است و باید با برگزاری انتخابات پارلمانی در زمان مقرر نمایندگان با شور و فعالیت‌ تازه‌ای به پارلمان راه پیدا کنند.

 

نبیه بری انتخاب رییس جمهور آینده لبنان را اولویت امروز لبنان دانست و افزود: برخی درصدد هستند که عدم تمدید پارلمان لبنان را اقدامی سیاسی القا کنند در حالی که این تصمیم به نفع مردم لبنان و فضای سیاسی این کشور است./983/ب903/د

ارسال نظرات