۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۱۶۴۶۸
نماینده پارلمان لبنان:

آمادگی مقاومت اسلامی اسرائیل را غافلگیر می‎کند

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد: در جنگ آتی میان رژیم صهیونیستی و حزب الله، آمادگی مقاومت اسلامی، اسرائیل را غافلگیر خواهد کرد.
محمد رعد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "محمد رعد" رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به لبنان، اظهار داشت:نمی خواهم بار دیگر از آمادگی کامل حزب الله برای مقابله با رژیم صهیونیستی خبر دهم بلکه تاکید می کنم در جنگ آتی این رژیم از آمادگی حزب الله غافلگیر خواهد شد.

 

وی افزود: در آینده این رژیم خواهد فهمید که چه چیزی برای او آماده کرده ایم و میزان و حجم سلاح های حزب الله را به آنها نشان خواهیم داد و در صورت ماجراجویی جدید، شاهد موارد غیرقابل پیش بینی خواهد بود.

 

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه با اشاره به مقاومت حزب الله در جنگ33روزه، بیان داشت: این جنگ اعتماد به نفس بالایی به مقاومت داد در حالی که تلاش های بسیاری برای از بین بردن این اعتماد به نفس صورت گرفت؛ و این مسئله را به اثبات رساند که هر کس قدرت پایداری داشته باشد می تواند بزرگترین رژیم های استکباری در جهان را شکست دهد.

 

وی افزود: دیگر هیچ شهروندی به شکست فکر نمی کند و در انتظار پیروزی های آتی خواهد بود./982/ب103/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات