۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۱۷۵۶۹
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

هزاران تکفیری مترصد فرصتی برای حمله به لبنان هستند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که هزاران تکفیری در مناطق شرقی این کشور مترصد فرصتی برای حمله به لبنان هستند.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی به مناسبت بزرگداشت چهلمین روز یکی از شهدای مقاومت اسلامی که امروز در منطقه حاریص برگزار شد، عنوان کرد: مانند روز روشن است که گروه‌های تکفیری تهدیدی برای همه گروه‌های سیاسی و مردمی لبنان هستند. اقدامات نظامی حزب الله در سوریه برای مقابله با این تکفیری‌ها به دلیل تحلیل مقاومت و اطلاع از اقدامات آتی آنان بود.

 

وی با تاکید براینکه حزب الله لبنان فشارهای بسیاری را از سوی کشورهای عربی و غربی به دلیل مبارزه با تکفیری‌ها در خاک سوریه متحمل شد، گفت: مقاومت اسلامی با وجود همه این فشارها به وظیفه ملی و دینی خود برای جلوگیری از پیش‌روی تروریست‌ها و تهدید کشورهای اسلامی عمل کرد.

 

حجت الاسلام قاووق، اذعان رهبران جریان 14 مارس بر وجود تروریست‌ها در خاک لبنان و تلاش برای هدف قرار دادن این کشور را دستاوردی برای مقاومت اسلامی دانست و افزود: مسؤولان حزب الله در دو سال گذشته همواره نسبت به تحرکات تکفیری‌ها هشدار داده بودند که بالاخره این هشدارها از سوی برخی مخالفان، جدی گرفته شد.

 

این عضو ارشد حزب الله خاطرنشان کرد: هزاران تکفیری‌ با استقرار در مرزهای شرقی مترصد فرصتی برای حمله دوباره به این کشور هستند تا با کشتار مردم، آتش فتنه مذهبی را برافروزند.

 

وی با تاکید براینکه مقدسات دینی و جان و مال مردم بی‌گناه از سوی تروریست‌ها در خطر است، اظهار داشت: حزب الله مانع از تکرار تجربه موصل و سنجار عراق در لبنان شد اما این خطر همچنان پا برجا بوده و همه باید نسبت به آن هوشیار باشند./983/ب902/د

ارسال نظرات