۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۱۸۹۳۹
رییس هیات شرعی حزب الله لبنان:

مقاومت به رهبری ولایت فقیه برای آزادی فلسطین تلاش می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات شرعی حزب الله لبنان با تاکید بر ادامه راه مقاومت طلبانه امام موسی صدر از سوی مقاومت اسلامی، گفت: جنبش مقاومت اسلامی لبنان به رهبری ولایت فقیه برای آزادسازی فلسطین تلاش می‌کند و در این راه بهای سنگینی را پرداخته است.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، نماینده شرعی مقام معظم رهبری در لبنان و رییس هیأت شرعی حزب الله در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت که در منطقه طاریا برگزار شد، با اشاره به سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر در لیبی، خاطرنشان کرد: امام موسی صدر خروجی مکتب اسلامی و انسانی نابی بود که تلاش داشت همگان را به سوی نور هدایت کند و به همین دلیل این شخصیت بزرگوار ورای مسائل طایفه‌ای و مذهبی برای انسان و کرامت انسانی اهمیت قائل بود.

وی افزود: امام صدر در برابر ظلم و محرومیت ایستادگی کرد و همه تلاش خود را برای مصون داشتن همه طوایف از این دو پدیده شوم به کار گرفت.
 
حجت الاسلام یزبک، آگاهی زود هنگام امام موسی صدر از توطئه‌های رژیم صهیونیستی را وجه بارز این عالم لبنانی برشمرد و گفت: امام موسی صدر با تاکید براینکه فلسطین حق مطلق و رژیم صهیونیستی شر مطلق است همه مسلمانان را دعوت می‌کرد تا با چنگ و دندان به مبارزه با اشغالگران صهیونیست بپردازند.
 
این عالم لبنانی با انتقاد از بی‌تفاوتی سازمان‌های حقوق بشر نسبت به جنایت ربوده شدن امام موسی صدر در لیبی، خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می‌کردند که با ربودن امام موسی صدر می‌توانند مقاومت اسلامی را از عرصه محو کنند اما راه مقاومت‌طلبانه امام موسی صدر همچنان ادامه دارد.
 
 
مقاومت به رهبری ولایت فقیه برای آزادی فلسطین تلاش می‌کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با رد ادعاهایی مبنی بر اینکه حزب الله و داعش دو روی یک سکه هستند که از سوی ولایت فقیه مدیریت می‌شوند، این ادعاها را مضحک خواند و گفت: همه دنیا شاهد است که مقاومت اسلامی و ولایت فقیه بهای سنگینی را برای آزادسازی فلسطین می‌پردازد در حالی که تکفیری‌ها حتی یک شعار علیه رژیم صهیونیستی سر نمی‌دهند.

حجت الاسلام یزبک با انتقاد از تلاش مخالفان برای از بین بردن سلاح مقاومت اسلامی، افزود: برخی درحالی به انتقاد از ایران و مقاومت اسلامی می‌پردازند که شلیک موشک‌های ایرانی به شهرک‌های صهیونیستی عامل پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین بود./983/ب902/د
ارسال نظرات