۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۱۹۷۶۶
مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی:

جنایت‎های داعش نتیجه حمایت آمریکا از نظام‌های دیکتاتوری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در نامه‎ای شدید اللحن به مجله آمریکایی تایم به شدت از عملکرد گروه تروریستی داعش انتقاد کرده و آن را نتیجه حمایت آمریکا از کشورهای دیکتاتوری دانست.
مدير اجرايي شوراي روابط آمريکايي - اسلامي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نیهاد عواد، مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در نامه‎ای شدید اللحن به مجله آمریکایی تایم به شدت از عملکرد گروه تروریستی داعش انتقاد کرده و آن را نتیجه حمایت آمریکا از کشورهای دیکتاتوری دانست. 
نیهاد عواد در نامه خود تاکید کرد: اقدامات وحشیانه داعش و سایر گروه های تروریستی نتیجه سرکوب مسلمانان در کشورهای دیکتاتوری است که متاسفانه ایالات متحده نیز از سران آنها دفاع می‌کند.
وی در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم داعش را متوقف کنیم باید هرگونه ادعای نمایندگی اسلام از جانب این گروه را مردود اعلام کنیم.
مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در نامه خود تاکید کرد که افراط گرایی هیچ جایی در دین اسلام ندارد.
نیهاد عواد در نامه خود که در مجله آمریکایی تایم منتشر شده افزوده است: افراد تندرویی که مرتکب جنایت‌های وحشیانه می‌شوند جنایتکار بوده و نباید آنان را جهادگر  یا مسلمان خواند.
گفتنی است شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی بزرگترین سازمان مدنی دفاع از حقوق مسلمانان در آمریکا محسوب شده و پیش از این نیز علیه داعش موضع گیری کرده بود./990/ب902/ک 
 
ارسال نظرات